Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 16:46   #23
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

Jeg melder min ankomst i denne tråden altså!

Vi prøver også. Har PCOS og Ketolyse/lavkarbo er et lite grep i prøvingen. Så krysser vi fingrene.

Lurer på om noen av dere har opplevd å gå flere uker over forventet mens og ikke vært gravide? Jeg er 20 dager på "overtid" og er ikke gravid. Det er over 1 uke siden sist jeg testet meg nå, men har testet 4 ganger pga middagsselskaper hvorav alkohol har vært et viktig element (mat og vinklubb

Skjønner ikke at kostholdet mitt skal påvirke mens i den retningen? Lavkarbo skal jo tvert om gjøre at mensen kommer oftere... Dessuten har jeg jo ikke hatt problemer med uteblivende mens før, bare lange sykluser (gjennomsnittlig 43 dager). Så dette er første gang det skjer.

Har dere noen erfaringer med dette?
Har prøvd å finne noe om dette på nett, men nei da...

hilsen en noe frustrert prøver

Hei og velkommen i klubben

Hadde mye problemer med mensen i starten av lavkarbokostholdet mitt så det er ikke uvanlig.Men nå er den helt stabil med 28dagers syklus.
Så tror kanskje at det kommer seg for deg også det tar litt tid før det retter seg opp.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat