Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-11, 13:01   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ketostix og Fløte

Ja, men jeg lurer litt på om ikke det kan være innimellom sånn at ikke sticken blir dyp lilla fordi at man drikker for lite i utgangspunktet, men at det er fordi at man forbrenner mer da og derfor trenger mer vann, enn "vanlig" (altså vanlig når man er i ketose)?

Har jo selv opplevd at sticken plutselig har blitt mørk lilla (det skjer ikke ofte) og at jeg da har tatt et langt hopp ned i vekt og hatt et enormt økt behov for væske. Helt uten at karboinntaket er forandret, vel og merke. Det har bare pluselig skjedd, liksom.

Klart, er sticken dyp lilla hele tiden og man drikker for lite vann, så kan det jo være derfor, men nei. Tror ikke noe på at det ikke finnes forskjellige "grader" av ketose. Skulle likt å se noe vitenskapelig om det, ikke bare et vagt svar fra en lege Regner med at påstandene hans kommer fra vitenskap, men liker å se det selv da

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat