Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 11:27   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Planlegging av pauser fra Atkins?

Ps - jeg spiser ikke spesielt mye egg, lavkarbo åpner for store variasjoner i proteinkilder, forsk ut litt! Ikke spiser jeg bacon særlig ofte heller

Lag deg ei liste over alle proteinkildene du kommer på og bytt ut egget av og til med en eller flere av disse. Feks vil man kunne bli raskt lei av omelett, men eggerøre sammen med røykelaks gjør det litt annerledes. Røykelaks rullet med snøfrisk kremost og salat i er også snadder. Ellers går det mye i kyllingfilet og grillet kylling her hjemme, sammen med kjøttdeig, laks, hvitfisk og av og til en entrecote/nakkekotelett eller lignende (Rema har her lokalt 100g røykelaks til bare 12.90...)

Lag deg "koldtbord" til matpakken eller frokosten, et kokt egg, et par oliven (om atkins er åpent for det i induksjonen og om du fremdeles spiser etter induksjonen), noe biter med ost, salami eller morrpølse eller spekeskinke, litt potetsalat der du har erstattet potet med lettkokt blomkål osv.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat