Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-12, 11:00   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye % er vanlig..

Opprinnelig lagt inn av jente1978, her.

Hva er normal BMI? Hvilken BMI har du?
Når jeg veide 55 hadde jeg bmi på 24.5, som var på grensen til overvekt-BMI. Var den normal? Ønsker ned til 50 kg, og da blir BMI min 22.2. Er dette normal??
Atkins driver man med for å gå ned i vekt.
Man plager ikke seg selv på den måten bare for å opprettholde vekten man her ..

Om du føler du "plager" deg selv med å leve ketogent tilfører du kroppen stress.
Stress kan så absolutt gjøre at kroppen ikke slipper kiloene.

Videre er det pyntekilo du skal ned, og som det er sagt over her, er lavkarbo vektregulerende.
Det hadde vært veldig greit om vi bare kunne programere kroppen til den vekta og fasongen vi ønsket, men slik er det nå engang ikke.

Det kan være du må redusere litt på kaloriene for å gå ned de kiloene du ønsker. Og trene mer.

Du har forøvrig gått ned 1.4 kg, synes det er knallbra mtp hvor lite overvekt du har og hvor kort tid det har gått!

Lykke til

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat