Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-12, 22:14   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gått opp i uke fire. Hva gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av Eli1972@me.com, her.

Har nå tatt målene mine og jeg har kanskje gått inn bittelitt denne uken. Det forsterker teorien min om at jeg bygger mer muskler ved å trene hver dag. hadde bare ikke trodd at det var mulig å få 0,6 kilo i muskler. Jeg drikker ca 1,5 liter vann om dagen. Bør jeg drikke mer? Kan det sette fart på vektnedgangen igjen?
Dere som spiser lavkarbo brød eller knekkebrød hver dag klarer dere å gå ned mye eller bør en bare spise kjøtt og salat og lignende ting?

Er du fremdeles tørst, drikk gjerne mer vann Jeg er oppe i 5 liter på det meste, og da har ihvertfall jeg vektnedgang. Ta med at jeg er reelt tørst da... man bør ikke presse i seg masse vann uten at man er tørst synes jeg...

Se - hva sa jeg? Målebånd er tingen Personlig ville jeg ikke spist lavkarbobrød de første 2-3 mnd, men holdt meg til så ren mat som mulig, og også - OM MULIG - unngått lavkarbo"godteri". For min del trigger det nemlig søtsug. Etterhvert kan du i større grad prøve deg fram med brøderstatninger og se hva kroppen sier deg Merk at for noen har det ingen betydning om man spiser brøderstatning eller ikke, så du må nesten prøve deg fram.

Lytt til metthetsfølelsen din, og kjenn på energinivået ditt. Husk at det tar litt tid før kroppen din er ordentlig i gang med fettforbrenning, så spis så rent som mulig, drikk godt med vann og spis det METT - ikke overmett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat