Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 14:51   #14
nettan
Medlem
 
nettan sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 386
nettan er ny på veien

Sv: Kan man være i ketose og ikke gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Knubbelubba, her.

Det er så fint å få tilbakemelding! Det er dere flinke på!!! Jeg har lavt stoffskifte, så det kan du ha rett i Nille, at dette kan også ta litt tid. Gir ikke opp enda, har ikke prøvd så lenge...Jeg bruker Levaxin for lavt stoffskifte og har jo-jo slanket meg siden jeg var 15 og nå er jeg 33! Jeg spiser meg mett og skal også forsøke Nettan`s tips med sitron og agurk i vannet for jeg merker fingrene mine har hovnet opp skikkelig! Ja, det er veldig deilig å ikke gå rundt å "fyse" lenger! Må legge til at min søster har gått på dietten og henne har kg. rent av, så vi er tydeligvis forskjellige, ja.

Jeg skal ikke ta kreditten av den vann med sitron og agurk, det var det noen andre flinke skjeler som skrev til meg. Og det funker! er det en dag jeg dropper og ta det i vannet mitt er jeg hoven slik er det bare.Så derfor tar jeg det hvær dag.Smaker godt gjør det også.
Alle er vi forskjellige noen raser andre går det middels fort med og andre går det i sniglefart .. hovedsaken er at det går ned og ikke opp..
Dette klare du .
Et annet tipps jeg har fått her inne er og lage kjøttboller med ost det er så nammmmmmmm

__________________


nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat