Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-07, 21:17   #5
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg som fullammer, hvilke tips har dere til meg?

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Ehm....NEI!! Det betyr det ikke. Jeg hadde gleda meg sååå til kiloa skulle renne av da jeg amma. I stedet gikk jeg opp 8 kilo. GAAH!!

Samma her, jeg har ammet tre barn uten at det "rant" så mye som et gram av kroppen min... Så for mange er det nok ikke bare så lett.

Nå er jeg gravid igjen (7mnd nå), og denne gangen har jeg levd på lavkarbokost hele svangerskapet (a la Lindberg egentlig, jeg har ikke turt å kutte helt ut alle karber - men spiser litt av grove kornprodukter, naturris, bønner, linser o.l). Resultatet er at jeg nå har 9 uker igjen til termin, og jeg er 2,5 kg lettere enn jeg var før svangerskapet... Så i realiteten har jeg gått ned i "egenvekt", helt uten å slanke meg - jeg har bare spist sunt (lavkarbo), ofte og vært i akivitet.

Dette har jeg absolutt tenkt å fortsette med etter svangerskapet også, og jeg er ikke redd for å spise som i dag imens jeg ammer! Usikker på hvor mye "hardere" jeg kan gå til verks (f.eks. ketolyse) i ammeperioden, men Lindberg funker også bra for meg (selv om det kanskje går litt seinere).

timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat