Tråd: Nybegynner
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-11, 20:35   #15
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Nybegynner

Opprinnelig lagt inn av LostinSpace, her.

Jeg er, som du sikkert har forstått, ikke så inne i dette her enda...Hvor mye fiber kan man spise dersom man er i ketolyse?

Hehe.... beklager. Kunne ikke dy meg. Leser "Good Calories. Bad Calories" av Gary Taubes nå, som handler om hvordan fett har fått sitt ufortjent dårlige rykte, mens karbohydrater fremdeles ikke blir sett på som et problem. En av de som nesten fikk gjennomslag med kritikk av karber modifiserte andres teorier og fant ut at man måtte ha mer fiber, og at det var problemet. Fiber er vel kort og godt karbohydrater med en så avansert struktur at de ikke blir tatt opp av kroppen, og kan dermed regnes som fyllmasse. Dyr bæsj, i mine øyne. Men noen har sikkert godt av fiber... jeg skal ikke påberope meg noen gudommelig kunnskap her.... men selv mener jeg at fiber er en smule oppskrytt. Jeg spiser heller andre ting som gir meg næring da.

Og om folk synes jeg er litt vulgær som bruker ordet bæsj.... leit opp avføringstråden. Sånt blir diskutert her fra tid til annen

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat