Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 10:23   #21
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål rundt diagnosen ME

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det er også mange steder langt over et års ventetid for å komme til spesialister som feks reumatolog pga ting som fibromyalgi, så det er ikke spesielt for ME!

Det hevdet jeg heller ikke. Men det kan være greit å vite om man opplever å bli syk på den måten og tror at det skal gå fort å få diagnose og eventuell behandling og rehabilitering. For meg har utelukkingen og utredningen tatt så mange år at jeg har utviklet nye nevrologiske symptomer siden den første visitten i den anledning hos nevrolog, som jeg nå må tilbake til. Det er jo sånn at jeg har manglet overskudd til å "styre" hva som har blitt gjort og ikke gjort, og dermed vært offer for mine fastlegers innfall og oppfatning av situasjonen hele veien.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat