Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-05, 21:01   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg har ikke noe særlig greie på Lindberg. Jeg vet bare at flere opplever det samme som deg. At den såkalte spisedagen ikke lenger funker slik den skal. Det kan være at kroppen rett og slett har vennet seg til den og at den ikke har virkning lenger. Dess nærmere du kommer målvekten din, dess vanskeligere er det .... dessverre. For meg ahr spisedag aldri funket. Og som sagt, - du er ikke den første som oppdager at det stopper opp. Da er dessverre spisedagen det første man bør kutte ut om man ønsker endring.

Anne her inne går også på Lindberg og hun opplever at hun må være veldig streng for å klare å ta av. Tar hun et glass fin eller spiser et kakestykke vet hun at hun ikke kan regne med vekttap den uka..... Det er bare slik det er. Du kan jo prøve på annenhver lørdag om du ikke klarer deg uten, - og se om det har noen virkning.

Slanking handler dessverre om valg. Vil du bli slank eller vil du spise det du vil og ikke ta av liksom .. Urettferdig Noen av oss vil alltid måtte være "strenge" for å nå målet vårt Trist men leitt pleier jeg å si

HP eller MHM, Fedonisten eller Anne kan kanskje ha noen gode ideer ????

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat