Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-05, 22:29   #20
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Chumpsy

Takk skal du ha Nille.. ikke lett å leve et liv og slanke seg... virker umulig av og til. men har klart meg og skal komme i mål... har lenge igjen.. skulle bare ønske jeg visste hva som var riktig og at det fantes en "formel" på riktig slanking..

skal prøve å kutte ut de to brødskivene, og holde på den ene spisedagen.. håper at det vil hjelpe når jeg går på nesten No karbs i ukedagene.. håper vekten peker nedover da...

Jeg synes du skal prøve det, hvis det høres ut som et greit alternativ for deg. Kjenn på dagsformen og hvordan klærne passer. Det er viktigere enn vekta. I tillegg bør du kanskje vurdere et lett treningsprogram? Å finne hva som er riktig er ikke nødvendigvis lett (jeg har holdt på i over to år nå og er ikke i mål ennå, og jeg har ingen planer om å slutte når jeg har nådd målet mitt). Det kan være lettere å finne en slags "slankebuddy", som kan hjelpe på disiplinen og å holde motivasjonen oppe? Jeg er snart tom for råd her...

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat