Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-19, 09:28   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Periodisk faste

Jeg kjenner som regel aldri sult. Har fra tenårene fint kunnet gå 3-4 dager uten å spise, og de få gangene jeg kjenner sult går den over i løpet av en halvtimes tid. Det er blodsukkeret som er det jeg evt merker det på, og hvis jeg er i ketose blir jeg bare enormt kvalm en stund etter jeg burde ha spist.
Spiser 3 måltider daglig nå, frokost, lunsj og middag. Eller, "spiser" sjelden frokost siden jeg for det meste drikker fettkaffe Men det er jo næring så det bryter fasten (selv om jeg ser mange på f.eks instagram og lavkarbo-snappen påstår de faster til lunsj selv om de drikker bpc til frokost. )

Hva med vanlig kaffe, regner dere den som fastebryter?

Uansett, etter svangerskapet er kroppen min fullstendig håpløs å ha med å gjøre, når jeg tror noe fungere så er det plutselig helt feil. Gått opp og ned de samme 3 kg'ene i snart åtte år nå, men det verste er energimangelen. Skal begynnne på progesterontabletter i dag, så skal la kroppen få vende seg til dem før jeg gjør noen andre drastisk tiltak tror jeg.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat