Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-19, 10:23   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Periodisk faste

Jeg regner ikke svart kaffevsom fastebryter. Jeg har prøvd med og uten fett for å kjenne forskjellen og jeg er temmelig sikker på svart kaffe ikke bryter fasten for meg, snarere hjelper meg å holde fasten en time eller to ekstra. Men samtidig om jeg drikker BPC, så kan jeg være mett i timevis og da blir dagens første og siste måltid med proteiner middag. Det hender jeg drikker BPC om vi skal bort en tur(feks sykehustime el.l. I nærmeste by) slik at jeg slipper å klikke på sjokolade på første bensinstasjon( ME er møkkasjukdomen som ikke gir deg superenergi tross ketose, den der fri tilgang på energi i ketose kan jeg bare glemme).

Vet at det diskuteres i USA dette med BPC og faste og de fleste mener den bryter fasten.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat