Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-04, 17:05   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ser mange synes det er lettere å slanke seg/legge om kostholdet når en går på kurs og får oppfølging av ulike slag.

Dette får meg til å tenke på hvorfor vi trenger noen til å passe på oss? Til syvende og sist er det jo kun oss selv resultatene kommer til gode, og oss selv det går utover når vi sluntrer....

Tror kanskje mange synes det er godt å ikke føle seg så ALENE om allting, jeg. Som f.eks. å slanke seg. Det ER jo godt å høre at andre syns det er vanskelig og tungt til tider. Og det ER jo deilig å høre at andre syns du er kjempeflink når du står imot fristelser. Er man alene om å slanke seg/legge om kostholdet så får man jo ikke disse godene.

- hvis man ikke er medlem på Karbojunkie da....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat