Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 21:56   #30
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Det spiller sikkert ingen rolle hvilken metode man velger når man går til litt "ekstreme" tiltak. Årsaken til at jeg valgte denne var at den ble anbefalt av min kusine som er utdannet ergoterapeut, biopat og reflexolog, og som hadde veldig gode erfaringer selv (-25 kg siden november).

Som de fleste andre her inne på forumet har jeg forsøkt utallige metoder for vektnedgang. Jeg har selv noe utdanning innen ernæring og vet at dette ikke nødvendigvis er det beste for kroppen. Samtidig så er det ikke så sunt å drasse rundt på alle kiloene med overvekt heller.

Jeg gjentar igjen: Dette er en kur og ikke en livsstil. Når jeg er ferdig går jeg tilbake til min vanlige lavkarbo - som i alle fall har bevist at den klarer å holde meg stabil.... (dvs 0 vektnedgang..... men heller ikke oppgang).

Forhåpentligvis får jeg litt hjelp på denne kuren - og hvis ikke så er jeg en erfaring rikere. Frem til nå er jeg strålende fornøyd med en vektnedgang på 5 kg siden forrige mandag - det er 5 kg. mer enn jeg har hatt de siste to årene og det kan jeg leve godt med!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat