Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-11, 21:22   #10
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fyll en paprika! (med bilder)

Opprinnelig lagt inn av Reason, her.

Er dette en god rett for noen som prøver å venne seg til paprika-smaken? Jeg "liker" i utgangspunktet ikke paprika, mye fordi ingen andre i familien spiste det da jeg var liten, så da ble jeg aldri vant med smaken. Prøver å gjøre noe med det nå; putter endel småbiter av paprika i salaten min når jeg spiser det, men er fortsatt ikke helt paprika-venn. Ovnsbakte grønnsaker er ofte smaksmessig overlegne i forhold til å spise de samme grønnsakene råe, så jeg bør vel bare prøve ;p Men er det noe særlig forskjell i smaken på ovnsbakt vs rå paprika?

Stekt paprika blir mye mildere i smaken enn fersk, og med fyll blir det litt som å gjemme de i salaten slik du forsøker nå Du kan jo også for eksempel forsøke de søte paprikanene, de lange.. Har en oppskrift her, så kan du se hvilken jeg mener

__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat