Tråd: Juleantrekk
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-13, 10:20   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Juleantrekk

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg skal ha rød kjole med svarte bomber, 50 talls. Om noen mener den ikke passer min fasong så er det deres problem, jeg gidder ikke å bruke enda flere år på å gjemme meg.
Jeg skal ha svart bolero til.

Herrrrlig kjole, Imse!!! Sånn vil jeg også ha! Noen som sa "glad i prikker"...?

Selv skal jeg ha en kort og ermeløs, svart kjole som ser ut som fløyel (tror ikke den er det), har hatt den de siste 2 julene og tar den i år også. Den er fin samtidig som den er mjuk og god og gir plass til at jeg kan spise godt under julemiddagen.

Tidligere stilte vi alltid i bunad på julaften hos oss, men etter at barnas bonusmor kom som et friskt pust i en nydelig lilla "mjuk-kjole" og proklamerte at hun orket ikke den tunge, trange og varme bunaden på julaften så har vi andre også tatt etter henne.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat