Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-12, 23:18   #17
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Trening og lavkarbo

Hei alle dere som har mer kunnskap om styrketrening enn meg,
min mor har bitt på ideen om at det kunne gjøre henne godt å trene litt hard styrke. Hun nærmer seg 60, spiser moderat lavkarbo, beveger seg mye, grei kondis, slank, men føler at hun kunne hatt godt av å stramme opp både her og der.

Jeg fortalte i en bisetning at med en gang jeg begynte å føle meg litt sikrere på kroppen min så skulle jeg begynne med disse mye omtalte basisøvelsene med tyngre vekter og hun ble veldig interesert.

Det jeg da lurer på er om noen av dere kunne gitt meg et forslag jeg kan videreformidle om vilke 5-6 øvelser som er de viktigste (knebøy, markløft, utfall...) og om dere har et forslag til hvilke vekter hun kan begynne med (forsiktig). Jeg vet at det er mye å spørre om, men tenkte at jeg kunne finne så mye som mulig ut for henne så hun ikke mister motet.

Takker på forhånd for alle svar!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat