Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-04, 23:56   #20
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Er det ikke rart hvordan man har lett for å tro at hver fase i livet er fasiten? "Å-ja, var det slik livet mitt skulle bli..." Men så skjer det noe som forandrer alt igjen. Det kan være at man bytter jobb, bytter partner, får barn, får en sykdom osv. Også trenger man litt tid på å venne seg til det nye, til å bli innkjørt i nye hverdager og en ny måte å tenke på. Min nyeste "forandring" i livet, er at jeg har fått en god venninne. Jeg hadde mange - jeg tenkte ikke at jeg trengte flere..... Men så kommer en person dumpende inn i livet, der kjemien stemmer 100%, der man blir så oppslukt og fascinert av den nyes tanker, meninger, væremåte m.m., at det føles merkelig. Og godt. Og berikende. Livet er fullt av mysterier.
Takk for at du beriker mitt liv, Hege!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?