Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-05, 22:35   #23
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Nille!! Jeg er sååå glad for at du er tilbake igjen!!

puh! Fitday-prosjektet er reddet. DERFOR har jeg så høye karbeverdier - for jeg er så flink til å spise FIBER!!!

Jeg har nå gått inn og redigert hver eneste matvare jeg bruker på Fitday, og trukket fra fiber og styra og årna, men det er jo helt håpløst egentlig
Dette var jo mye enklere....

Men da kommer spørsmålet: Når jeg legger inn mine egne matvarer (europeiske sådan), hvis jeg da legger inn hvor mye fiber det er i dem (for å se hvor flink jeg er til å spise fiber f.eks.), DA kan jeg jo ikke bare trekke fiber fra carbs lenger, for da blir jo de europeiske matvarene trukket fiber fra dobbelt, siden fiberet allerede er trukket fra på karbene jeg legger inn??
Hvordan årner du den biffen da, Nille? Lar du være å taste inn fiber når du legger inn custom?

Innviklet dette her, men jeg vil så gjerne kunne stole på Fitday, og bruke det aktivt!
*ber stille og forsiktig om mer hjelp fra Fitday-eksperten vår*

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat