Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 14:00   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Undervektige, syltynne barn - hjelp!

Liker han majonesbaserte diper? Mulig han tåler laktoseredusert rømme som dip til kyllingvinger feks?

Eller kakao? Kakao kan lages på kokosmelk. Jeg synes den blir best om jeg halvblander fet kokosmelk med vann, men prøv dere frem, det er 150-200kalorier i en dl kokosmelk.

Nøtter, er det noe som faller i smak? Jeg lager i blandt yoghurt av kokosmelk, tar av det tykke på toppen av boksen og har i litt av kokosvannet, har i ønsket søtning og vanilje( pulver som oftes, fås på helsekost) og har i lavkarbomusli( nøtter og frø). Veldig godt. En boks kokosmelk koster 10kr på rema1000.

Jeg har all medfølelse med deg, jeg har en 9 åring som ikke er av de største( 24kg/127cm) og som har mye problemer med mat, kyllingvinger et det eneste rene kjøttet han spiser, har add og sterke trekk av høytfungerende autisme og derunder store problemer med konsistenser på div. mat. Min spiser brød da og kan spiser melkemat, dvs vi burde egentlig teste melk og glutenfritt, men har ikke kommet så langt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat