Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-07, 09:25   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Da var det min tur til å klage litt! :)

Hei.

For det første, ikke stress. Da stresser kroppen også. Jeg selv merka at vis jeg stressa i tankegangen, så jobber kroppen i mot.
Kroppene våre er forskjellig. Noen trenger lenger tid på å komme i gang enn andre. Det er ikke sikkert du hadde masse oppsamla vann i kroppen i utgangspunktet. Det kan ha noe å si.


Du har gått på ketolysekuren i 2 uker. Viss du har lest boka, så står det det at: Den første uka bruker kroppen til å forberede seg til fettforbrenning. Og at det største vekttapet kommer (vanligvis) i uke 2-3. Og fra uke 4 er det et mer jevnlig vekttap på 0,5 - 1,5 kg.

Og så kommer det an på hvor stor overvekt du har. Jo mer overvekt, jo raskere vekttap.

Hvor mange kilo skal du gå ned? Hvor mye har du gått ned og/eller minka i cm?

Maten din ser veldig grei ut. Det er viktig at du spiser deg mett til hvert måltid.

Jeg er sikker på at dette kommer til å gå rette veien, men at du må ha tålmodighet. Det er faktisk bedre at det går sakte, men sikkert enn fort og gæli...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat