Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-12, 22:37   #1
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sports-bh str 75E

Noen som har erfaring med Purelime sportsbh? Eller andre gode merker? Jeg bruker vanligvis str. 75 E i bh, noen ganger er det litt for stramt, andre ganger for stort, men generellt passer den størrelsen godt (har vært på proff butikk og fått bekreftet det ). Swegmark sine er alt for lange over skuldrene og har for dårlige reguleringsmuligheter så de passer rett og slett ikke. Jeg gidder ikke kjøpe en bh til mange hundre kroner bare for å måtte dra frem symaskina.

Bh'en må ha adskilte kopper og den må ha vanlig bh-rygg, altså ikke bryterrygg, jeg får vondt i nakken om jeg bruker det fordi all vekten av puppene da havner på nakken. Svart eller en annen farge, men helst ikke hvit da de gjerne ikke holder seg hvit så lenge...

Jeg driver med litt styrke og litt løping så den må holde tingene på plass.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat