Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-14, 19:17   #20
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Lett forhøyet leverprøve ...

Opprinnelig lagt inn av Larkollen, her.

Ja.. Har hatt vondt i skuldra veldig lenge og har hatt galleblære betennelse .. Hmm.. Hva skjer i kroppen når galleblæra fjernes? Hvordan fant de ut at den var betent ? Er det stort inngrep?

Når galleblæren fjernes så renner bare galle i en jevn strøm i stedet for å samle seg i blæren og pumpes ut. Jeg har ingen problemer med dette, og alle plager jeg slet med før er helt borte.
Betennelsen fant de da de opererte, men jeg fikk faktisk tips fra ei her inne som kjente seg igjen i mine beskrivelser legen mente det ikke kunne være det, men jeg ba om ultralyd, som kunne se at det var noe. Inngrepet er ikke stort, kikkehull. Der fant de en galleblæren som ikke fungerte. Helt herlig å være kvitt den! På slutten hadde jeg noe som kjentes ut som konstant tannverk i skulder og høyre del av rygg.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat