Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-05, 16:24   #69
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: sjokolade 70% +

Opprinnelig lagt inn av nøtta

oj det viste jeg ikke - skal teste ut litt fler , men en 70% inneholder vel aldri mer en 30 - 32 g karb per 100 g ?? det er noen typer det ikke står noe på bare 70 % og da blir jeg litt mistenkelig ....

Nja. I en sjokolade med 70% kakao er det trolig bortimot 30% tilsatt sukker. I tillegg vil det være noe karbohydrater i selve kakaoen. Det varierer en god del. Har sett alt fra 8% til 30% karbohydrater i 100%-sjokolader. Vanskelig å forutsi innholdet hvis ikke det står noe på pakka.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat