Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-06, 10:19   #36
bikini
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Innlegg: 50
bikini er på en erverdig vei

Sv: kokosolje - mct olje

Hei, spennende tråd, dette...og jeg suger til meg av kunnskap. Sliter fremdeles med å "tørre" å trå til med olje..selv om jeg har lest det dere skriver om hvor viktig det er, får jeg liksom ikke meg selv til å tro det helt.

Har rikelig med extra virgin olivenolje på salat, og har prøvd å ta en ss Udos choice, i diverse former (alt fra en ss rett ned, i shake, på mat, på salat...), men det tror jeg ikke jeg klarer mer, synes det smaker såååå gyselig at jeg nesten brekker meg hver gang. Brekker meg nesten av tanken på det!

Derfor, dere som kan så mye om oljer: kan jeg erstatte den med noe annet? Finnes det noen kapsler? Og - den extra virgin olivenoljen jeg kjøpte i en delikatessefotrretning i Italia er rett og slett for "stram" (for fruktig i smaken...helt grønn i fargen!) til at jeg klarer så veldig mye av den heller...er kanskje trikset å spe den ut med 50/50 av en rimeligere, men likefullt kladpresset olivenolje (typ: en fra Meny...)?

Håper dere har gode råd!!!

__________________





bikini er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg generelt, ketolysekuren når jeg må! Svar med sitat