Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 13:39   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Legens "ordre": Slutt på lavkarbo!

Nå er jo faktisk sånn at nasjonalt råd for ernæring åpnet alt i fjor høst for behandling av overvektige med lavkarbo, enn om bare for en kortere slankeperiode ... (Men likevel, jeg trodde ikke vi ville ha kommet så langt alt nå, faktisk. Jeg tror vi har mye å takke Annika Dahlquist for . I Sverige er lchf godkjent som behandling for livsstilssykdommer som f.eks diabetes 2, så de er noen hestehoder foran oss her på nissebjerget foreløbig).
Du kan jo alltids fortelle legen din dette, regner med at han/hun ikke anser det for tullprat når det kommer fra såpass høyt hold.

Fra forskning.no:

Sitat:

- Lavkarbodietter har vært mye diskutert i ernæringsmiljøet de senere år, og det er ingen hemmelighet at de har vært kontroversielle. Nasjonalt råd for ernæring har kommet til, basert på resultater fra nye store studier, at lavkarbodietter kan være et alternativ i kortere slankeperiode, si et halvår, sier Meyer til forskning.no.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat