Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-11, 22:41   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: skal starte på introduksjonsfasen (atkins)ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av hippocampus, her.

Har hatt en sprekk...kjøpte lavkarbobrød og drakk vin...
har hørt av svigerinna mi at hun og broren min spiste vanlig i helgen og strengt i uken...

Du sier du spiste poteter og brød i to helger - det er vel høykarbo? Så sier du at du har hatt en sprekk med lavkarbobrød og vin? Skjønner ikke helt hva du mener jeg

Jeg synes du skal holde deg til Atkins-bokas anbefalinger, og ikke så mye på andres valg om å spise høykarbo i helgene og lavkarbo i uken. Du tuller til litt hormonene i kroppen når de må omstille seg til å få energi fra kh i helgene og fett i uken, og du må gjennomgå "starten" på nytt hver mandag...

Er målet ditt og gå ned i vekt til sydenturen, kutt sprekker og utskeielser og spis etter Atkins-boka til du har nådd målet ditt.

Oppskriftsdelen av forumet har enormt mange forslag til måltider, ta en tur innom og sjekk det ut

Når det gjelder fett vet jeg ikke helt hvor du har det fra at det skal være plantefett? Atkinsboka har også mange gode råd vedrørende valg av fettkilder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat