Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 21:45   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du lyst på akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Det eneste som manglet var at jeg ikke kræsjet, eller kjørte ned noen! Så nei.. den gikk slettes ikke bra..

Selvfølgelig går det dårlig når du stresser slik med det.
Sambo tok lappen i høst etter å ha brukt 15 år på å grue seg til det. I begynnelsen av øvelseskjøringa gikk det skikkelig dårlig, men nå kan jeg bare glemme å få kjøre lenger og det passer meg ypperlig! Hr kjørt rundt på ha lenge nok!
Jeg satte ultimatum da vi skulle ha barn, at det var helt uaktuellt at bare en av oss hadde lappen. Enten det eller vi kunne aldri reise på ferie eller hytta e.l. Hva om noe skjedde med barnet eller meg og han ikke kunne kjøre?
I tillegg ser hanhvor isolerte bestemødrene mine har vært i mange år fordi de aldri tok lappen da de hadde mulighet (fordi de syns det var for skummelt. De hadde muligheten begge to. )

Vel, poenget mitt var vil du virkelig være avhengig av andre hele livet bare fordi det er litt skummelt å begynne å kjøre? ALLE syns det er skummelt i starten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat