Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-07, 01:00   #18
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: noen som så Holmgang i kveld?

Skaldemann er morsom og informerende som alltid og Fedon er klar, tydelig og har mye klokt å si. Fedon og Skaldemann skulle jo vært på scenen istedet for de inkompetente som satt der. Ok, da er det en plass ledig, hva med Dag Viljen Poleszynski? Det hadde vært noe. Han er det lenge siden jeg har sett, kanskje han gikk lei debatter? Jeg er ihvertfall lei av å høre på Birger Svihus. Ser ut som han har fått klippekort på debatter for tiden. Ja han har rett i 1 - EN - ting, å kutte ned på brødinntaket og dette applauderte også Skaldemann som ropte; "en professor som har rett!" ut til forsamlingen. Men Skaldemann visste vel ikke at denne mannen er mere redd fett enn Grete Roede og Knut-Inge Klepp tilsammen. Da hadde han vel ikke ropt i begeistring.

Denne Grete Støa Birketvedt er inne på noe. Christian Drevon har sagt at det hun driver med er bare tull og det er jo litt useriøst sagt. Som Grete sa, hun hadde jo hjulpet 900 mennesker av 1000 i New York! Hvis tallet er riktig da, og det er jo ikke sikkert 900 er slanke eller friske akkurat da, det er jo som kjent det å holde vekta over lang tid som er det vanskelige.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat