Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 01:47   #18
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Fotballfrues dagbok - kokebok og livsstilsråd

Jeg kommer til å bla i boken, er det nok interessante oppskrifter så vil jeg kjøpe den. Jeg trenger ikke oppskrift på f.eks lammestek, det finnes utallige kjøtt/fisk/grønnsakrett-oppskrifter som det er, på nettet. FF er ikke noe bedre en resten, på det som er av middagsmat, minus potetene. Men nå er jeg mer enn middels opptatt av matlaging, og det kan hende det er en "eye-opener" for tenåringer, at de kan erstatte potetene med rotmos eller ratatouille, om det er tatt med noen grønnsakretter. Det er supert at hun inspirerer folk til å lage ekte mat fra bunnen av.

Hun er ganske flink når det gjelder å bruke erstatning for mel/sukker i baking, så det er det som avgjør for meg. Jeg synes det er litt vanskelig å finne ut av en bra balanse mellom kokosmel/mandelmel/div. fiber, og egg/fett/væske. Jeg kommer til å teste vaflene i det utdraget. Jeg vet det krever mye mer prøving og feiling når det gjelder lavkarbobakst.

Jeg bryr meg fint lite om selve bloggen, og vil ikke kjøpe fordi jeg vil "støtte" hennes ukentlige skokjøp. Men jeg synes hun er veldig flink til å ha en oppdatert blogg likevel, og forstår hvorfor hun har mange lesere. Jenta er smart, og jeg leser også de innleggene som dreier seg om sminke og hudpleie.

Alt i alt så er alt hun skriver ganske gjennomtenkt, selv om hun appellerer til færre folk enn hun kanskje kunne, fordi boken ser ut som Starlet anno 1995.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat