Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-14, 13:57   #239
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Januar-starterne

Opprinnelig lagt inn av Pisces89, her.

Her viste veiedagen +0.1.. Noe som er utrolig skuffende! Utenom pizza på lørdag har jeg spist riktig hele uken! rart om EN dag med litt karbohydrater til middag skal gi så stort utslag??
Er jo bare pizzabunnen som er fy?

Beklager, men det er helt vanlig å gå opp/stagnere viss man bryter kuren ( slik er det med de fleste strenge slankekurer)
Pizzabunn laget med hvetemel er fy ja, bare raske karber og stivelse.
Så spørs det hva som var av pizzafyll. Ferdiglaget saus/ fyll er gjerne fullt av sukker og stivelse.

Så om du har fått i deg litt eller mye ekstra karber avhenger av hvor mye du spiste.

Når du spiser raske karber (som feks. sukker og stivelse) så endres forbrenningen. Kroppen vil forbrenne de raske karbene først, for det er lettest. før den igjen , gjerne etter å ha "tenkt" seg om en dag, 2 eller 3, begynner med fettforbrenningen igjen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat