Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-12, 23:46   #284
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Unngå å bli lurt av søtstoffer

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Burde du ikke da slutte med lavkarbo, p.g.a alle selv-rapporteringene om plager ved lavkarbo?

Det er ikke snakk om hvorvidt noen kan bevise om noen får vondt i hodet. Noen får kanskje vondt i hodet, du i ditt tilfelle magesmerter av lightbrus. Det betyr ikke at det generelt fører til det. Er sikkert veldig mange som reagerer på aspartam. Og/eller andre tilsetningsstoffer i lightbrus. Slik noen reagerer på gluten, andre ikke.

Vegard viser til fakta og forskning, men hvis det at dine magesmerter opphørte da du sluttet med lightbrus...da er det vel bevist skadelig.

RO deg ned, Yrla.

Jeg roer meg ikke på din idiotiske kommando, det er ihvertfall sikkert. jeg slutter ikke med lavkarbo før jeg selv føler det er dårlig for meg. Jeg sier ikke at noe er bevist bare fordi jeg blir dårlig av noe!!!!! Herregud! Bruk huet!

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat