Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-12, 20:10   #15941
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Takk Nerthus du oppklarte faktisk litt mer eller en pøkk eller rettere sagt du bekreftet det jeg trodde / har delvis funnet ut selv.

Det betyr jo såvidt jeg kan forstå at dersom jeg er delvis sykemeldt trenger jeg ikke å søke men avtaler bare ferie med arb.giver og krysser av for dette på sykemeldingen. Og jeg bruker da 10 dager ferie.

Er jeg fortsatt 100% må jeg søke NAV om å beholde sykepengene for en evt utenlandsreise, men følge dama jeg snakka med på nav pleide ikke det å være et stort problem å få gjennom.

Puh det er slitsomt å være naver.....

Nei, det stemmer ikke. Har du ferie hos arbeidsgiver har du fått feriepenger for det. Det opptjente du i fjor. Du kan ikke både motta feriepenger samt støtte fra NAV. I allefall det jeg fikk beskjed om.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥