Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-14, 19:57   #21
Superman
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2014
Innlegg: 8
Superman er på en erverdig vei

Sv: Trenger hjelp for å komme i ketose!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Vær obs på at trening kan være tungt de første ukene på lavkarbo, så ikke forvent å fungere optimalt den første måneden treningsmessig. Men ikke vær redd, du kommer tilbake med desto mer overskudd og krefter når tilvenningen er overstått og kroppen er omstilt til fettforbrenning!

Høres bra ut!

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg har skumlest tråden. Hvor mye veier du ? Ketolysekuren virker best når man har mye fett å bli kvitt ! Har du mye muskler og bare littegranne fett du vil bli kvitt er ketolyse ikke tingen

På ketolysekuren er det fet mat som gjelder. OG daglig inntak av varierte (lovlige) grønnsaker/ blandet salat. Ketolysetablettene og trening gir optimal fettforbrenning og motvirker bivirkninger av dietten, spesiellt de første måneder.
Se litt på www.ketolyse.no nederst til høyre under oppskrifter så får du en ide om hva denne diett går ut på, jeg tror du vil like det du ser
(på min FB er det større bilder, men ellers er det det samme)

Lykke til
Torkil P Andersen

Hei!

jeg veier 84kg og er ca. 1.74 høy! Jeg er nok ikke overvektig, og har en god del muskle, men det er maaaange artikler om folk som treffer 10% (og lavere) fett med ketosediett, så jeg tenkte å gi det en sjanse

Ketolysetabletter? Det har jeg aldri hørt om :O

Takk for gode tips, skal se på linken

Superman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat