Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-12, 20:44   #3
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Overvektige ektemenn

Tja... Vil det funke å si noe sånt som at "Du, jeg elsker deg like mye selv om du legger på deg mer nå, men jeg tenner ikke så mye på deg som før..."? Det forutsetter selvfølgelig at han ikke synes det er like greit å slippe sex da...

Eller få tatt et bilde av ham i smug, i bar overkropp slik at han får se hvordan han virkelig ser ut?

Hjelper det å si at du er bekymret for helsa hans når han stapper innpå og legger på seg så mye? Når Lille Gubben gjør ting jeg synes er skumle pleier jeg å si at han må være forsiktig for jeg har tenkt å ha ham til han blir gammel og da helst frisk og rask.

Fortell ham at han var mye kjekkere da han var 15 kg lettere?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat