Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-12, 21:17   #9
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Overvektige ektemenn

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, det hjelper heeeeelt sikkert å disse utseendet hans, for han har sikkert ikke lagt merke til selv at han ikke ser like bra ut!

Hvordan hadde du følt deg om mannen din sa slikt til deg? Hadde det virket særlig inspirerende?

Jeg skal love deg at jeg hadde fått en skikkelig vekker ja! Om han kom og sa at jeg hadde lagt på meg så mye at han ikke tente noe særlig på meg mer så hadde
jeg definitivt gjort noe med det!

Jeg tror ikke noe på å dille rundt, men heller si det som det er - at man er redd for helsa til den man elsker og vil dele resten av livet med og at man mer enn gjerne stiller opp som (med)kokk og trimkompis for all fremtid for å få partneren til å finne formen igjen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat