Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-11, 11:43   #30
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Omlegging til annet kosthold

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Så jeg har alltid ment at et "vanlig" Norsk kosthold har vært sunt. Jeg mener også trening er veldig sunt sammen med et sunt kosthold. Jeg må få si at jeg også mener lavkarbo er et bra kosthold, og det har fungert bra. Men jeg savner variasjonen av mat, så det er hovedgrunnen til kostholds omleggingen til et litt mere karbohydrat rikt kosthold. Som sagt mener jeg at hvis en trener jevnlig, og spiser mest langsomme karbohydrater, å prøver å begrense litt på karbohydratene er det et sunt kosthold for livet. Jeg er også ferdig med å slanke meg og har idealvekt nå. Ville bare dele dette med dere nå.

Jeg er helt enig i tankegangen din, og når jeg når idealvekten min skal jeg gjøre som deg. Har ikke noe problem med å kutte ut poteter og brød, men jeg savner frukt. Det blir litt dumt å ha et kosthold der man ikke kan spise så mye frukt og grønt man vil. Det kan man selvfølgelig om man trener jevnlig og har et fornuftig forhold til kaker, tullemat og snop.

Når det er sagt, syns jeg du er en heldiggris. Det må være helt fantastisk å føle at man er i mål. Gratulerer!

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat