Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 02:55   #45
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vel det var jo akkurat det du sa ... ikke så stor grunn til å rulle med øynene egentlig Men om det ikke var det du mente, så er det jo en annen sak.

Jeg tror ikke det nødvendigvis er så veldig trist uten cola light og sukkerfri sjokolade, personlig frister ikke det i det hele tatt (men det er jo andre ting jeg liker å skeie ut med) men det er jo ingen som har sagt at ren mat betyr at man aldri skal spise noe annet enn kjøtt, fisk og grønnsaker. Men det er veldig fint at noen setter fokus på den rene maten, synes jeg, og jeg synes det er litt snodig å se at noen reagerer på det. Ser liksom ikke provokasjonen, for som krokodillen sier, det er ingen pekefingre her. Personlig satte jeg stor pris på BitTorres' innlegg, selv om jeg ikke har noe perfekt kosthold selv. Ser det som inspirasjon, jeg

Kan du ikke lese?jeg mente det var trist å fanatisk om man ALDRI kunne skeie ut med noe annen mat som feks. halvfabrikata,men jeg har ALDRI sagt at ren mat er trist og fanatisk!SÅ jo jeg har grunn til å rulle med øynene!

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat