Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 08:31   #48
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremdiett= Mye bæsj, lite energi

Jeg startet min kostomlegging med spisdegslank-brødskiver og ferdigmåltider og -desserter, og en bråte atkins-barer. På denne måten kom jeg i ketose og ble bedre i kroppen enn jeg var på høykarbo, det er helt sikkert. Etter de første ukene begynte jeg å lage min egen mat, uten at jeg tenkte over dette med renhet og tilsetningsstoffer og sånt. Jeg bakte noen lchf-vafler og brød, og fant ut at magen min ikke vil ha korn/frø/kli, så det ble faset ut, også uten at jeg tenkte på det som et ideologisk trekk. Jeg reagerte veldig dårlig på mye kunstig søtning, så da har det også blitt til at jeg styrer unna dét. Nå nylig serverte samboer et måltid krydret med aromat, som jeg selv aldri har hatt i krydderskapet, og jeg fikk da oppdage (etter denne lange tiden på et "ubevisst" rent kosthold) at jeg ikke tåler dét spesielt godt, heller.

Så jeg har landet på et kosthold som er rent, og i det store og hele fritt for halvfabrikata, hvor det "galeste" jeg gjør er å spise for mye salt innimellom. Men blir det riktig å si at jeg spiser sånn fordi jeg er en fanatiker?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat