Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 17:29   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Planlegging av pauser fra Atkins?

Når det gjelder å skeie ut, for så å ta seg inn igjen, så tenker jeg mest på sukkerheksa. Hvis man først spiser masse snop, kan det for noen være vanskelig å ikke fortsette med deg dagen etter. "Bare litt til", kan fort bli til mange dager - uker..... Tenker ikke på bivirkningene du får ved å gå inn i ketose igjen. Hvis du ikke har noe problem med å ta deg inn igjen dagen etter, er du heldig
Erstatning for chips ja Hva med å lage osteknekkis i små biter av jalapenoosten til kavli, eller annen ost gjerne med litt krydder over ? Det er oppskrifter her inne på salte mandler og kryddermandler. Brente mandler også, laget med tagatose. Valnøtter og andre nøtter også, både sundt og godt.
Du skrev jo at din dag med høykarbo skulle vært en motivasjonsdag. For meg blir det litt feil at man skal motivere seg selv med høykarbo. Personlig synes jeg det er mye mer motivasjon at klærne blir større, og det bidrar til at jeg ikke blir så fristet til å skeie ut.
Du må ta dine valg, de som er best for deg, jeg bare vet ved egen erfaring at en dag på høykarbo fort blir maaange fler

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat