Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 18:23   #8
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Planlegging av pauser fra Atkins?

Jeg har slike pauser... Jeg regner med at min neste pause er i Juli. Den forrige pausen min var i desember. Tror ikke det lurt å ha de så ofte som en gang i md.

Jeg spiser egg som del av mat (i desserter som vaniljepuddinger, i ostegratenger, stekt jukseris, sauser, lefser) men så skjeldent som speilegg eller bløtkokt egg at når jeg leste at du var lei egg fikk jeg lyst på det

Jeg Skeier ut akkurat som Dietta skriver i helgene. Ukedager spiser jeg en salat med 5ss olivenolje og 100g kjøtt til lunch og 2 skiver med karins brød og flestepostei/makrell med majones/el.l. så når helga kommer så kliner jeg til med enten fajitatallerken, tikka masala, pizza el.l.

Av snop så kjøper jeg paranøtter på smartclub og jeg coater dem med sukkerfri sjokolade (en hel sjokoladeplate fra sukkerfritt.no has i 37 grader vann i stor kaserolle 30 minutter for så å helle i nøtter i posen). Sunt søtt snacks

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat