Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-06, 23:06   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva trenger jeg av kosttilskudd og når skal jeg ta de?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Puster liv i denne tråden og spør fordi jeg ikke får bestillt fra ketolyse.Paynet godttar fremdeles ikke mitt visa kort. Så.. hvilke bokser og esker skal jeg kjøpe manuelt i steden?. Vil jo helst dekke alt.. og hva var det som ikke måtte tas samtidig?

På Ketolysekuren anbefales det at du tar minst:

200 mg magnesium (tas til middagen)

120 ug Krom
560 mg kalium
200 mg Kalsium
(Dette er dagsdose, og disse tre tas sammen, kan fordeles halvparten morgen og kveld)

100 ug Selen
15 mg Sink
+ Multivitamin
(disse tas sammen til lunch)

Om du skal kjøpe dette hver for seg kan det bli dyrt. Når det gjelder dosestørrelsen kan du følge det som står på boksen til preparatet du kjøper.

I tillegg bør du ta Omega 3 (evt. 6 og 9, jeg bruker Ultra Omega 3-6-9 og er veldig fornøyd) morgen og kveld. Følg dosering på boksen.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat