Tråd: Om tid
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-04, 12:27   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Spennende tema... Dette er noe jeg jobber endel med for tiden. Å Klare å være fullstendig tilstede i nuet.

Det er ikke alltid så lett.. Det er så masse rydding som ligger der fremme og skal gjøres, så masse lesinng til eksamen. Hva skal jeg lage å spise osv... Tankekvernen går hele tiden, og er det ikke noe jeg skal gjøre i fremtiden (Ja, for om 5 minutter eller en time; så er vi i fremtiden... ) så er det noe jeg skulle ha gjort i fortiden... Hva som skjedde på skolen, skulle jeg sagt det jeg brennte sånn for å si i timen, hva kan jeg gjøre annerledes...

Det er en kunst å kunne være 100% tilstede i øyeblikket. Bare legge tankene tilstede og suge til seg alle inntrykk der og da.. Være tilstede i rommet, i øyeblikket, i kroppen min, og sammen med den jeg er der med...
Og det er deilig...

Sånn egentlig så finnes ikke fortid og fremtid... Det finne bare NÅ, akkurat nå.... For når vi tenker på noe som har skjedd oss, så tenker vi på det nå, og vi føler følesen igjen;nå.... når vi tenker på noe som vil skje osss, så tenker vi på det nå, og når det skjer igjen, så vil det skje i et nå...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat