Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 11:13   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: For lite fysisk aktivitet - Norges største helseutfordring

Har ikke lest artikkelen enda, men at kostholdet i dag inneholder for mye karbo, sukkerarter og stivelse, i tillegg til at vi begeger oss for lite er vel utelukkende en dårlig kombinasjon.

Men folk ble da tykke i gamle dager også, selv om de hadde tungt, fysisk arbeid. Særlig kvinnene (Dette er kun min mening etter å ha sett på diverse blider av oldemødre. De satt ikke mye i ro i løpet av livet sitt, allikevel ble de "gode og runde" ) Så å være disponibel for å bli tykk/få diabetes osv, tror jeg absolutt er en viktig årsak.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat