Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-15, 15:52   #152
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kjære deg Cyan, jeg vet du kan lavkarbo. Og Fedon sin definisjon er kjempefin, faktisk mye bedre enn de 150 jeg har klamret meg til hele tiden. Dama sier jo ikke HVOR mye banan, nudler eller annen frukt hun spiser (frukt kan være så mangt). Derfor synes jeg det blir litt for bastant å si at hun IKKE spiser lavkarbo.

Les regnestykket til Nellie, så ser du det, og se på kostholdet hennes som helhet med tilskuddet Jeg syns ikke det er en bastant påstand i det hele tatt. Jeg tror vi trygt kan anta at hun spiser hele bananen når hun spiser det, og at hun sannsynligvis bruker litt mer enn én spiseskje med ris som tilbehør, gitt at hun spiser over 3000 kcal daglig. Men, dette kunne vi vel diskutere i evigheter, når vi tolker forskjellig. Peace out

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat