Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 22:29   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Hmmm, nei, man har ofte god greie selv på kroppen sin...

Hvis nå endokrinologen også vil være litt interessert. Altså i noe annet enn at du burde spise normalt kosthold med brød og ikke lese ting på nettet...

Jeg fortsetter også med dråpene mine, og synes fortsatt at synet er der jeg merker det mest... Jeg trenger ikke ta i for å se detaljer feks.

Nå er faktisk ikke endokrinologen skeptisk til lavkarbokosthold, han var bl.a litt inne i Sofie Hexeberg sin filosofi (samt at det jo var spesialisten min som er lavkarboforkjemper og jobber sammen med sistnevnte som henviste meg, forsåvidt). Men at man kunne bli friskere fra f.eks stoffskiftesykdommer vha kosthold var jo uhørt ...
Jøss, du ser bedre? Det skulle jeg også ha likt, for jeg er veldig nærsynt, men sliter med tørre øyer, så jeg klarer ikke å bruke linser, og briller fikser jeg bare ikke. Så jeg går nå rundt i tåka. Jeg har disposisjon for grå stær også, men sjekker trykket årlig, og det er stabilt. Mener å huske at det kunne være relatert til noe ved helsa mi ...

Ellers, håret fortsetter å vokse som bare fy! Det er en helt annen opplevelse å dra hånda gjennom det, og det løfter seg fra hodebunnen, liksom!
Ellers har jeg hatt noen litt dårligere perioder nå, men det går jo opp og ned, og det er jevnt over bedre. Men jeg hadde en liten uke nå hvor jeg frøs så jeg trodde jeg skulle styke med, etterfulgt av en dag eller to med feber. Men det var også mens apetitten var så på bunn at jeg bare spiste nok til å opprettholde livsfunksjonen nærmest.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat