Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-12, 14:23   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Undervektige, syltynne barn - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Bæret, her.

Tror vi skal være forsiktig med å gi diagnoser her altså, jeg synes han høres ut som en helt normal tass. De kommer, noen tidligere, i preeteens alderen og humørsvigninger er helt normalt, smelling med dører, furting og småfrekkheter.

Er helt enig i at man skal være forsiktig med å sykeliggjøre ting, men noe av det viktigste jeg har lært både som mor og sykepleier, er å lytte til magefølelsen min!
Føler jeg at noe ikke er som det burde være eller at noe burde vært tatt tak i, ja, så pleier det faktisk å stemme. Som med min sønn jeg mente trengte profesjonell hjelp, naboguttens kul på leggen eller pasienten de andre pleierene ikke mente trengte legetilsyn...

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat