Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-10, 13:53   #1475
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Elinee. Gratulerer så utrolig mye!!! Krysser fingre og alt jeg har for at det kommer til å gå bra med deg og lille babyen!

Jeg er ute av ketose... Er forsåvidt planlagt, men kjente jeg ble litt trist i sted når det ikke gjorde utslag på sticksen likevel. Spiste ca 50 gram korbo i går og var likevel i ketose, men i dag vippet jeg ut av mindre.. Har spist litt lavkalori også, så vekta har jo gått nedover! Kommer til å grine i morra når den viser mer igjen... Vi har så dårlig råd nå i sommer at jeg har ikke råd til å kjøpe masse ekstra mat til meg selv, og jeg kjente jeg begynte å bli veldig lei også.. Kjente jeg var ute av ketosen i sted siden jeg ble så sulten! Kommer til å savne å ikke kjenne sult gitt... Skal prøve å holde meg til lavkalori lavkarbo så greier ikke forlate dere helt enda. Kryss fingrene for at jeg greier å gå ned mer likevel! Oppdaterer tickeren min til vekta i morres selv om den kommer til å gå opp nå.. Greide nesten 8 kg på ketolyse da, så det er bra!

Har du gitt deg med ketolyse nå du? Du er jo bare tre kilo unna målet ditt du din heldiggris.

Lullen, du er jo bare to små kilo unna! har du lagt ut bilder? Noen andre som har lagt ut bilder?


Sist redigert av Namba : 04-06-10 kl 13:59.
Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat