Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-06, 20:59   #9
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og surrete blødninger...trenger råd!

Opprinnelig lagt inn av Hennie

Det med uregelmessighet i blødningene er naturlig ved lavkarbo. Jeg begynte på denne livsstilen i august høsten 2005, og har ikke hatt mensturasjon siden slutten av september. Har oppsøkt lege og gynekolog. De begge sier at i en så stor forandring av kostholdet, har kroppen nok med seg selv. Er man i tillegg litt stresset (eksamener etc.), er det en enda naturligere forklaring på det. Dette kom fra tidl overlege på Rikshospitale

Dette høres litt rart ut på meg, for min lege (som er overlege ved st.Olavs hospital, og tar doktorgraden sin på PCOS) sier at et lavkarbokosthold skal virke positivt på mensen. Jeg har opplevd å få mensen regelmessig etter at jeg begyntemed et lavkarbokosthold, nettopp pga at det stabiliserer hormonene.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat